zaterdag 25 januari 2020

Dank U voor de liefde

"Dank U voor de liefde, dank U voor de kracht. Dank U voor het licht dat ons tezamen heeft gebracht."

Het eindlied van mijn optreden in Wageningen was dit lied van Jomanda, dat zij na een bijeenkomst in Tiel zong en daarmee de Goddelijke wereld dankte.
Bij bijzonder mooie optredens, als ik eenheid voel met het publiek en een bijzondere kracht ervaar die ik naar buiten mag brengen sluit ik af met dit danklied, zoals Jomanda dat ook deed.

Behalve om te spelen was het een gelegenheid om vriend Dick weer eens te ontmoeten, die daar kazen aan de man brengt.

Dick en ik, dikke mik.


 Een betere en gezelligere plaats is in Nederland nauwelijks denkbaar voor mij . Er heerst een grote openheid, wat ook vooral te danken is aan de studenten.Er is hier nl een landbouwhogeschool.

Morgen vertel ik graag nog wat meer over deze bijzondere dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten