dinsdag 28 januari 2020

Ruig weer vandaag


Het ging er vandaag ruig aan toe wat het weer betreft.
Er was nog wel twijfel om naar Oss te gaan voor de markt, maar hevige buien in de ochtend stelden mij gerust dat thuis blijven toch wel de beste beslissing was.

Wel in de middag naar Appeltern gefietst om Jo weer eens te zien en voor hem wat muziek te maken.

Aanstaande dinsdag, over een week dus, een afspraak gemaakt, waar ik niet van hou, maar af en toe moet het.
Dan gaat Annie zingen en ben ik bij Jo.


Voor het eerst de allernieuwste trui aan gehad. Sommigen vinden de mouwen het mooist.
Hij is in ieder geval lekker warm, maar voor de show zal ik vooral die van zaterdag in Wageningen aandoen in de koude periode.
 Bij warmer weer in de zomer heb ik keus uit enkele katoenen.

Het lichtpuntje is de maan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten