woensdag 15 januari 2020

Op zoek naar de juiste wol.

Zo, de gewassen wol hangt te drogen.
Er waren muizen aan geweest.
Vanmorgen ging ik beneden in het rommelhok kijken of ik de juiste wol kon vinden om de trui te repareren die ik de laatste tijd vaak aan heb en waar ik mee optreed.

De te repareren trui.

De wol vond ik in eerste instantie niet.
Ook ligt er een trui die in een vergevorderd stadium niet meer verder gebreid is omdat ik drie jaar geleden naar Frankrijk ging en hem niet meenam.

De trui in vergevorderd stadium.

Ook op zoek dus naar de kleuren wol die erbij horen en niet gevonden, dus gepuzzeld om toch iets bij elkaar te krijgen dat ongeveer hetzelfde is.


 En..........onder in één van die dozen wol kwam uiteindelijk toch het bolletje tevoorschijn, nodig voor de reparatie van bovenstaande trui.

Het is nu bijna drie uur. Op naar de winkel in Maasbommel, want over enkele uren komt bezoek. Het wordt een ouwemannenavond met veel ouwehoeren.     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten