woensdag 8 januari 2020

Prachtig is niet mooi meer.

En toch is het een prachtig woord.
 De tand des tijds en van het weer heeft flink aan de letters zitten klagen. Maar straks ben ik weer in de schilderstemming en ga ik weer nieuwe letters uitzagen. Maar zo bij elkaar geraapt zie je zelfs beter de bedoeling om van niets iets te maken en daar zit ook weer schoonheid in.


Binnen heb ik nu enkele bloembollen gezet. Deze verhogen de sfeer en inspireren me bij het omgaan met kleuren.


 De trui waar ik anderhalf jaar mee bezig ben geweest is af en nu nog maar wat draadjes instoppen om dan heel snel te beginnen aan een nieuwe die in paarse tinten gaat beginnen. Dit is nu mijn stemming. Ben veel bezig met allerhande mensen om me heen die van de aardbodem afglijden en deze kleur zal me hierbij helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten