dinsdag 7 januari 2020

De markt van Oss

Dinsdag markt in Oss.
Het leek me een idee om hier weer eens te gaan spelen en tegelijk wilde Piet deze richting op komen.
Dus dat hebben we mooi gecombineerd in een bezoek aan Judith en Eugène in de middag.

Bij Judith en Eugène


 Op de markt kwamen ze mij ook al op het spoor, naast vele anderen die mij aanspraken. Het was moeilijk om aan spelen toe te komen, maar toen er even geen bekenden ( of onbekenden die mij kennen en ik hen niet meer) voorbij kwamen kwam de muziek vlotjes uit mijn accordeon. Ik merkte dat het goed gewaardeerd werd.

 Verder is de beslissing gevallen over het al of niet meegaan naar de Ardèche overmorgen. Ik wist het al voordat ik er een nachtje over ging slapen toen vrienden gisterenavond nog eens bevestigden dat ze zaterdag op bezoek komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten