woensdag 22 januari 2020

Dat ging naar Den Bosch toe

Goedenavond.
Terug van een dagje Den Bosch.
Het leek me wat om daar eens accordeon te spelen op marktdag en gelijk kijken of ik bij leuke mensen langs kon. In Vught heb ik twee adressen, in Nuland één en in Lith één.

Na een nogal koude tocht, waarbij ik Lith en Nuland over sloeg besloot ik eerst in de hema me wat op te warmen alvorens ten strijde te trekken.

Lang wachten in de rij bij Hema


Echter, toen ik mijn koffer nog niet open had tikte iemand me op de schouder.
Het bleken vrienden die ik heel lang niet meer gezien had..Kees en Marion, wonend in Oss.

Al gauw besloten we om bij het genot van een kop koffie en het eten van een tosti om eens even flink bij te praten.Bovendien hebben we onze adressen en telefoonnummers uitgewisseld, zodat onze ontmoeting vervolg kan krijgen.


Behalve een half uur spelen werd het daarmee een ware ontmoetingsdag, daar ik daarna alsnog op de koffie( en het avondeten) kwam bij Hanny in Nuland.
Kon ik meteen met echte ogen kijken naar haar in wording zijnde schilderij.
Zoals iedere kunstenaar betaamt is zij nog lang niet tevreden erover, maar ik vind het palet beneden al een kunstwerk waard.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten