zaterdag 18 januari 2020

Naar Uden

Terug van weggeweest.
 Het is acht uur. De kachel heeft het weer lekker warm gemaakt.

Het werd Uden vandaag om te gaan spelen. Vier uur gefietst, drie uur gespeeld. 48euro was het waarderingscijfer wat me tot tevredenheid stemde.

Ik merk dat het uit spelen gaan meer moeite kost dan vroeger, vooral vanwege die lange fietstochten.
 In overweging heb ik om speciaal hiervoor ooit eens een elektrische fiets aan te schaffen.
Mijn grote reizen blijven dan voor mijn eenvoudige trapfiets.
 Maar ik kan dan wel makkelijker eens een dagje Ede nemen bijvoorbeeld, wat twee keer 45 km inhoudt.



Vandaag was het de dag van de mooie luchten en enkele buitjes.Een vriendin had op een pont deze foto gemaakt.


Morgen wordt het weer een zondag van thuisblijven en bezoek ontvangen .
 Harry uit Hengelo komt in ieder geval.
Ooit was hij buurman van tegenover de Maas en met hoogwater ben ik ooit vanaf mijn boot dwars over de weilanden en Maas heen naar hem toe gekanood.
 Ja, je kunt wat meemaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten