woensdag 29 januari 2020

De geboorte van een nieuwe trui.

Begonnen aan de trui van de toekomst.
 Werken in de kleuren paars zou me goed doen, had ik bevoeld.
 En inderdaad werkt het geestelijke rust in de hand.

Maar kleuren hebben andere kleuren nodig om tot leven te komen, net zoals mensen medemensen nodig hebben om zich te profileren. Na vier naalden boord in dit paars wil ik een andere kleur laten volgen.



 Nu is de keus tussen zwart en rood voor de volgende twee of meer naalden.
Eerst nu naar de winkel en daarna denk ik dat het rood wordt.




De kleuren waarmee ik deze dag invul zijn ook anders geworden dan voorzien. De buien vielen nog flink uit de hemel vanmorgen en hielden me thuis . Het werd geen spelen en/ of mensen
bezoeken.

Daarvoor in de plaats.....kwamen mensen hier en werd het dus het begin van een nieuw werkje. Het is inderdaad rood geworden, nog voor het winkelbezoek.

Een rijke kleurenvoorraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten