woensdag 15 juli 2020

Ageeth aan het werk.

Vandaag had Ageeth een werkdag, uitgevoerd op het bordes van mijn boot.



Zelf heb ik vanmorgen een hele grote afwas gedaan en voor koffie gezorgd, waar André ook van dronk.
Vanmiddag kwam ook Hanny en zoals altijd vond ik het interessant hoe de ontmoeting zou zijn tussen twee vrienden van mij.
Ze konden inderdaad over wezenlijke dingen met elkaar praten.

Hondje Flip was er ook weer.
Hij had het weer helemaal naar zijn zin en bij thuiskomst was hij er uitgeteld bij gaan liggen.



Heb de laatste tijd veel vertedering voor honden, maar ook voor paarden.
Hanny vroeg of ik dat ook voor mensen heb.
Over het algemeen is dat wel zo.
Veel mensen kan ik zien als hondjes, ook al hebben ze soms een grote bek.
Maar zoals het spreekwoord zegt:"Blaffende honden bijten niet."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten