maandag 13 juli 2020

Ageeth geniet van de zon.

Heerlijk in het late zonnetje, daar zit ze, Ageeth.
Ze komt weer een beetje bij van de emoties van gisteren.



Behalve het overlijden van Kees heeft ze vorige week ook de dood van een vriendin te verwerken gekregen plus de vaststelling van een ongeneeslijke kanker van een andere vriendin.

We hebben het nog gehad over de bijeenkomst van gisteren.
Vooral het liedje please release me let me go galmt nog na bij haar en bij mij.
Toen dit afgespeeld werd waren we gisteren in een warme kring verbonden met elkaar en met Kees, en vloeide er menige traan.
Later op de middag toen het lied weer kwam had ik me ,de inhoud aandachtig, helemaal op Kees geconcentreerd en in gebed wenste ik hem  bevrijding toe.
Bevrijding uit het aardse, bevrijding uit de pijn, die hij zo intens gevoeld en verdragen heeft.


Heb na lange aarzeling besloten om nu maar eens een abonnement te nemen voor mijn smartphone, vooral omdat ik dan op mijn berg straks de blog kan schrijven en niet daartoe elke dag naar Lamastre hoef.
Ageeth, die in dit soort zaken heel bedreven is heeft me bijgestaan.
Ze heeft gisteravond filmpjes en foto's gemaakt van de avondsfeer hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten