zondag 26 juli 2020

Brocante in Lamastre.

Vandaag was de jaarlijkse brocante in Lamastre.
Moest zo wie zo ernaartoe want brood en groente waren op.



Bovendien gelegenheid om Wineke en Bruno er te ontmoeten.
Die kwam ik meteen al tegen en het kwam mooi uit om met hen samen naar supermarkt Super U te rijden.
Ik opperde mijn voornemen om een geluidsbox aan te schaffen die via Bluetooth op mijn smartphone aangesloten kon worden, want ,zo wist ik van Ageeth, zo heb je veel mooier geluid bij als je bijvoorbeeld radio luistert.

Bruno ging meteen kijken in die richting toen we binnen waren, en jawel, hij vond de schappen waar de apparaatjes stonden en daaruit was snel een keus gemaakt.



Daarna voelde het goed om even de accordeon tevoorschijn te toveren.
Na vijf minuten kwam iemand me vertellen dat haar rockband lawaai zou gaan maken.







Niet erg om het toen al voor gezien te houden, want met Bruno en Wineke had ik al afgesproken om pizza te gaan eten.

De pizzeria was echter al uitverkocht. Het werd toen het snackcafe, waar we ook van voedsel voorzien werden, in gezelschap van Elisabeth, een goede bekende van mij.

Met haar bleef ik nog langer en op een ander terras, waar fietser Philippe ook zat en met wie wij een gesprek aanknoopt en.

Daarna met volgeladen tassen de weg terug omhoog weer gevonden.
Dit keer geen geiten die me aanmoedigden zoals een andere keer, maar een grote slang die blijkbaar gesneuveld was.
Daardoor durfde ik hem wel te benaderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten