maandag 6 juli 2020

Terug op de boot

Weer terug op de boot.
Vanmorgen rond elf uur bij Wineke in Vessem vertrokken.

 Het was leuk om in Nederland weer te fietsen en veel mensen reageerden leuk op mij.
Een teken dat ik wel een bepaalde uitstraling moest hebben, ondanks dat ik toch niet weet hoe ik het allemaal moet doen met mijn twee plekken deze zomer.
Mijn bloemen op de boot bijvoorbeeld die door André nu nat gehouden zijn.
Hoe gaat dat als ik over drie weken weer in het zuiden ben?
Ach ja, misschien kunnen er wel een heel stel mee.

Onderweg vrienden ontmoet en bij eentje heerlijk gegeten.

Bij aankomst hier rond acht uur was de culinaire behoefte dus al helemaal vervuld.
De tuin was zoals verwacht nu weelderig begroeid met pompoen- en courgetteplanten, de bonen waren geheel volgens verwachting zowat opgevreten door waarschijnlijk konijnen, die hier met bosjes rondlopen.
Op de boot was er wat schade aan de tomatenplanten en geraniums door de deels omgevallen houtstapel.




Maar morgen mag ik weer mijn liefde eraan geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten