vrijdag 3 juli 2020

Konijnen en kippen en bloemen.

Gisteren op terugweg even stilgestaan bij de mooie tuin van de man die ik maandag bij mijn buurman Dédé ontmoette.
Hij blijkt zijn neef en woont tussen mij en Vernoux in.
 Altijd al in het voorbijgaan ben ik vol bewondering over de levendigheid op zijn terrein. Je ziet konijnen en kippen en bloemen in de berm.



We hebben sinds kort een straatnaam gekregen en een nummer. Het leek me een idee om mijn nummer, 2300, getal voor getal uit te zagen en ze te beschilderen, zodat er meteen iets moois onder aan de weg komt te staan.


Ook weer een oude spreuk tot leven gebracht.



 Nu ben ik bij Yvon en Olivier.
Daar ben ik nu aangesloten op hun WiFi.
Ze hebben een schattig hondje, Bibi..
Olivier en Bibi.



Yvon en Bibi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten