maandag 20 juli 2020

Welkom in de 21ste eeuw.

Welkom in de 21ste eeuw.
Dit was de wens van Piet vanmorgen, volgend op mijn mededeling dat de 4G nu werkt op mijn apparaat.
Het is nog even wennen, maar vanaf vanmorgen hoef ik niet meer naar de campingkant van de boot te gaan om te appen of te wordfeuten en nu kan ik deze blog ongestoord afschrijven.

Tegelijk was vandaag dus de voorbereiding voor het vertrek naar Frankrijk.
Zorgen dat de boel hier netjes achterblijft en de spullen bij elkaar zoeken die mee moeten.

Wilde vandaag al gaan, was rond zes uur al gepakt en gezakt, maar toen bleek dat ik nog even rustig alleen hier op deze plek kon zijn (André is er ook even niet) , heb ik deze gelegenheid aangegrepen.



Ook schreef Wineke net nog dat we woensdagochtend nog niet gaan, dus morgen nog gelegenheid om via wat bezoekjes weg te fietsen.
Eventueel ergens kamperen.


De tafel staat boven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten