vrijdag 17 juli 2020

Ageeth als f i l m ster.

Vandaag een wasje gedraaid, dat wil zeggen:Water warm gemaakt op een vuurtje en met waspoeder in een grote teil gedaan en dan maar wringen alles.
 Ageeth vond het leuk om alles te filmen. Ik vind haar een echte  f i l m ster.





Ze heeft ook de hele dag weer hard gewerkt achter de schermen om haar baan als administratief medewerker van de gemeente Rotterdam uit te voeren.

Vanmorgen hebben we met haar auto veel van mijn geraniums afgeleverd bij de familie Auwens, die buren van mij zijn in Frankrijk en er 30 of 31 juli naartoe gaan.



Fijn dat ik daar dan van mijn levende kleuren kan genieten, want waarschijnlijk kunnen ze mee op de aanhanger.

Verder zijn er vier spreukenbordjes voor Ageeth afgenomen en alle letters van haar naam.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten