vrijdag 24 juli 2020

Terug op mijn berg.

Vanmiddag rond één uur was ik er weer, afgeleverd door Wineke en Bruno met hun auto.



Het lag er netjes bij, zoals ik het drie weken geleden had achtergelaten.

Na uitpakken meteen naar mijn overbuurman Yvon gefietst. Die was aangenaam verrast omdat hij me pas een week later verwachtte.

Zijn hondje Biby vloog me tegemoet.



Het was nogal spannend hoe het hier zou gaan met de verbinding, omdat de antenne nogal ver weg is.

Tot nu toe gaat alles naar wens.
Kan foto's en apps versturen en naar de radio luisteren
Nu is de beurt aan het schrijven van de blog om te kijken of dat vanaf hier lukt.
Krkk krrk, een vogel laat me schrikken.
Verder is het hier stil maar dat kan ook aan mij liggen. Ben een beetje doof.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten