woensdag 22 juli 2020

Lang zal ze leven.

Oh heden, vandaag Wineke jarig en ze moest het zelf zeggen als reactie op mijn opmerking dat ze zo'n lekkere vlaai had gekocht.
Lang zal ze leven dus, al kwam het niet spontaan uit mij.

Wineke kwam thuis rond vier uur toen ik er net een half uurtje was.

Bruno kwam een half uur later en toen hadden we meteen maar de door mij meegenomen lasagna genuttigd.

Onderweg in Best  met Piet afgesproken.  We mochten met dit beest op de foto.




Samen bij de McDonald's wat gegeten en gedronken.
Een doel van mij was om in de hiernaast gelegen Decathlon een nieuwe tent te kopen omdat de oude niet meer mugdicht was.

Deze wordt hier te huize Wineke/Bruno uitgetest want het is hier ugge ugge ugge.




De tent is wel grijs en nogal opvallend, maar de oude groene buitentent blijkt ook te passen.

Morgen proberen we in één dag onze Franse onderkomens te bereiken.

Ondertussen is er steeds meer te doen over de weer toenemende Corona en zelfs hoor ik nu net dat misschien vrijdag de Franse grenzen weer dichtgaan.
We zijn dan morgen net op tijd.
Een beetje spannend zal het dus wel worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten