vrijdag 25 september 2020

De kachel ontstoken.

 Vanmiddag ging de kachel weer aan voor het eerst en hiermee is de boot weer geopend voor gezelligheid voor zover Corona het toelaat.




Mijn buurman Paul op bezoek gehad en een beetje bijgepraat.

Was nogal moe vandaag omdat van slapen niet veel terecht kwam vanwege muggen.

Iemand vroeg me of ik weer blij was in mijn bedje(s) te mogen slapen. Nou, een mugvrije tent bevalt beter. Maar het is toch ook wel een grote luxe dat dat voor mijn lijf niks uitmaakt of het op de grond is of in bed. Dit geeft een grote vrijheid.

Vandaag is eruit gekomen dat ik op de begrafenis DROOMLAND ga spelen, een liedje dat ik al zo vaak op markten en in voetgangersgebieden met heel mijn hart en in overgave heb mogen spelen.

Ook op een vroegere begrafenis al eens.

Het liedje kan ik wel dromen.

Het andere van EILAND IN DE ZON hoeft dus niet.

Het werd vandaag weer eens een binnendagje, dat eindigde met een grote pan eten, klaargemaakt weer op de houtkachel.



Ook begonnen aan de allernieuwste trui.

De andere die bijna af is ligt nog in Frankrijk.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten