zaterdag 5 september 2020

Yvonne vertelde dat ze dood gaat.




Zojuist had ik Yvonne van André teruggebeld.
Ze hadden mij vandaag al een paar keer vergeefs proberen te bellen.

Meestal ben ik telefonisch niet bereikbaar, omdat ik het ding niet altijd in de aanslag heb en ook liever per app of sms communiceer.

Vandaag was ik vooral bezig met spelen.
Het ging fantastisch goed in Montélimar, Waar vanmorgen markt was en dus veel mensen op de been in het centrum, waar ik vooral speelde.
Ook 's-middags nog was het er lucratief voor mij.
Er was heel veel contact met de mensen en veel euro's.


Niet druk meer, maar nog steeds interessant om te spelen.


Kreeg meer zin om zo nog een weekje door te gaan in de Provence.


Zo wil ik nog wel vaker de ochtend begroeten.

Maar nu vertelde Yvonne over haar doodvonnis.
Ze bleek een uitgezaaide kanker aan de galblaas te hebben, een agressieve vorm.

Het is even wennen aan deze situatie en ik ga kijken of en hoe ik mijn plannen eraan aan ga passen.

Morgenochtend is hier in de buurt een wekelijkse rommelmarkt
Daar wil ik in ieder geval nog aan mee doen.
Daarna is een snelle fietstocht naar het noorden niet onmogelijk.

Eerst een nachtje erover slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten