zaterdag 19 september 2020

Ine en Sjef werd ons doel.

 Het einddoel vandaag bleek Geleen te zijn waar Ine en Sjef wonen.

Het had ook Maastricht kunnen zijn, want daar woont Yvonne. Heel lang geleden dat we elkaar voor het laatst zagen.

Maar in de Mergellaan, in het eerste huis van Maastricht van ons uit gezien, was de bewoonster helaas niet thuis.



In Geleen heb ik twee adressen.

Ik voelde me wel een beetje bezwaard om met tweeën zo laat op de dag, iets voor achten aan te komen, maar we hebben gezellig gebuurt en zoals gewoonlijk kon dat hier wel.

Bij mij past het om niets van tevoren af te spreken, omdat plannen elk ogenblik kunnen veranderen.

De fietstocht ernaartoe vandaag was toch wel ongeveer 80 km vanaf de plek waar we kampeerden. Een groot deel was weer op een fietspad langs de Maas.

Grappig was dat ik een klomp verloor vanaf mijn bagage. Één keer op de hele reis viel wel mee. Frans had ze op eerdere tochten met hem wel vaker om zijn oren gekregen.



In Luik vonden we een leuk cafeetje in een volksbuurt. We ondervonden er parkeerproblemen, maar uiteindelijk konden we met dubbel parkeren onze fietsen wel kwijt.



En nu mag ik lekker slapen. Het is half twaalf, veel later dan gewend. Frans is heel blij dat hij een douche kan nemen en weer eens in een echt bed mag slapen, ik ben heel blij dat mijn tentje hier in de tuin mag staan en ik in mijn slaapzak mag duiken. 

G O E DE    N A C H T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten