donderdag 3 september 2020

De reis is begonnen.

Het was kwart over twee vanmiddag toen onze fietsen koers zetten richting het zuiden.


Weer eens afscheid genomen van Les Costilles.
De bloeiende geraniums wuifden me na.




Het zal niet zo zijn als de vorige keer, nu ruim twee jaar geleden, toen ik ook voor twee weken ging, maar het uiteindelijk bijna twee jaar later was eer ik mijn afgestorven planten van toen weer trof, evenals mijn buren Yvon en Olivier.

Nu zit Corona in ieder geval een groot vervolgavontuur in de weg.
Voorlopig richt ik me op voortzetting van mijn optredens in de daarvoor interessante septembermaand en in mijn geliefde Provence.

Het zal vanwege corona daar ook misschien wel anders zijn dan normaal, maar in mijn omgeving verliepen de augustusmarkten toch ook wel ongeveer als normaal, behalve dan die kapjesplicht.

We zullen zien waar de begonnen reis straks eindigt.
Voor Frans is dat in ieder geval over een dag of tien in Nederland.
Voor zijn bezoek aan mij heeft hij ook al twee weken gereisd.
Hij neemt over een week of de trein in Valence of Wineke pikt hem ergens op in die buurt.

Voor vanavond hebben we een prima plek gevonden vlakbij de rivier de Eyrieux, op 5 km van La Voulte, waar morgen markt is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten