zaterdag 26 september 2020

Wat voor de rups het einde is is voor ons een vlinder.

 Vanmorgen bericht: Yvonne is overleden.

En dat na een nacht waarin ik lang en goed geslapen heb en vanmorgen half zeven  verkeerde ik ook in een vredig droomland.

Het is vaker voorgekomen dat het moment van overlijden van naasten samengaat met mezelf goed voelen.

Het zal daarom zeker goed gaan met Yvonne, nu ze in die andere wereld is waarin ze wist dat die bestond.

Zelf ben ik, na veel aarzeling ,naar Tiel getogen vanmiddag en daar gezellig muziek gemaakt vanaf half drie.


                       Op de pont naar Tiel.

Onder andere een gelegenheid om DROOMLAND een paar keer voor publiek te spelen.

Hoewel ik het goed beheers is het toch elke keer weer anders hoe het eruit komt, en dit is afhankelijk van hoe mijn ziel verbonden is met het liedje. Wat dat betreft was SAILING van Rod Stuart wel precies uit het hart gegrepen vandaag.

Voor mij ook een lied waarin ik mijn band met de geesteswereld uitdruk.

Het was fijn om na een half jaar hier weer eens te spelen en er waren een paar mooie reacties. Onder andere van iemand die mij kent van vorige keren en mijn truien altijd zo mooi vindt.

Ook de man van het cafetaria bij het voetveer herkende me. Laatst had ik daar opgetreden en hij had de video nog, zei hij 

Dit keer moest ik ook weer spelen, maar de pont wou net vertrekken, dus ben ik de dans ontsprongen.

Thuis niet meer gegeten na zo'n bord vol frites.




 Dat kwam wel uit want nu meer tijd om een goeie vriendin op de pont te spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten