maandag 7 september 2020

Het vuurtje dooft uit........




.........En de zon ook.



We hebben het eten weer achter de kiezen  nadat we de hele dag de flinke wind voor ons hebben gehad.
Maar we hebben het rustig aan gedaan
Vanmorgen tegen half acht was ik eerst al naar een dorpje gefietst om vooral theezakjes en brood te halen
Dat was allemaal op.

Belangrijk voor mij om de dag met een goed ontbijt te beginnen, gelardeerd met een grote hoeveelheid thee.


Het vuur moet gevoed worden

Van Ivo, de zoon van Yvonne gehoord dat ze druk bezig is om alles te regelen voor haar begrafenis.

Ook hoor ik zojuist dat Wineke waarschijnlijk vrijdag pas vertrekt, zodat Frans en ik nog drie dagen aan elkaar vastzitten.
Dan  heb ik vier weken intensief met iemand opgetrokken.
Hopelijk kan ik daarna wel weer gewoon alleen doorfietsen naar Nederland, want met de auto heb ik maar een hekel, en met de trein nog meer.

We hebben vandaag weer grotendeels de Via Rhona gedaan, de fietsroute die de Rhône volgt van zijn begin in Zwitserland tot zijn eind in de Middellandse Zee.
Zo kwam ik in stukken natuur waar ik nog nooit eerder was, en toch heel dicht bij huis.
Vakantie in eigen streek.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten