maandag 28 september 2020

Mannenavond.

 Toen we nog op de fiets zaten richting Nederland belde Dick mij al op om te zeggen dat ik naar de zogenaamde mannenavond moest komen, die hij vandaag zou organiseren.

Omdat het toen nog ver weg was en ik eerst nog thuis moest komen kon ik dat echt niet beloven. Maar het voornemen paste in het heden. 

We waren met zessen vanavond, hier in Wageningen, waar ik ook blijf slapen straks.

Zowel individueel als gezamenlijk hadden we wat ervaringen en gedachten uit kunnen wisselen.




Vanmorgen thuis kreeg ik bezoek van een wandelend drietal: Jan, José en Mieke.

Jan is ook degene die in juli mijn dak gemaakt heeft en Jan én José hebben zich ontpopt als kappers voor mij.

Vandaag waren ze in overleg over de stand van hun scheerapparaat als ze me deze week gaan scheren. In verband met de begrafenis aanstaande zaterdag vonden ze het nodig dat mijn hoofd weer wat gefatsoeneerd moest worden. De uitkomst is dat het nu niet héél kort moet en dat in ieder geval de lage haren weggescheerd moeten worden.

Ook krijg ik van Jan gepaste schoenen en pantalon voor die gelegenheid (en voor verdere gelegenheden die in de toekomst steeds frequenter zullen komen).

Lekker slapen allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten