dinsdag 1 september 2020

Markt,Wim,Wineke,.......

 Nog even op markt gespeeld van Lamastre.
Die is nu minder bezocht, want de schoolvakanties zijn vandaag afgelopen.

Minder sfeer daardoor, dus moest ik die toch zelf maken.
Is gelukt na de koffie.
De barman vroeg of ik nog even bij het café wou spelen, zodat hij me kon horen.
Niet de plek die ik zelf uit zou kiezen, maar het liep heel goed even.

Een rood mondkapje kleurt beter bij mijn outfit.


Wineke zou vandaag komen om ratatouille te eten, en ook om door Frans geportretteerd te worden.






Dat is beide achter de rug en terwijl ze beide bij de koffie zitten te babbelen schrijf ik hier dit relaas.

Want na de markt was het ook een goed gesprek tussen Wim en ons.
Die twee liggen wel aardig op één lijn.

Ik wel meer met Michel, de gelovige buurman , die ook nog even hier kwam kletsen.

De vraag was: "Is transcendente meditatie te verenigen met het geloof in Christus?"

Morgen gaan Michel en zijn vrouw weer naar hun huis bij Straatsburg.
Hier waren ze in het ouderlijk huis van Michel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten