vrijdag 4 september 2020

Frans zijn doel bereikt.


Frans wilde graag naar de Rhône en ik wist een plekje waar ik in het verleden al verschillende keren met vriendinnen had gekampeerd.



Frans heeft zich zojuist al heerlijk gebaad.





Vanaf La Voulte, waar markt was ,was het naar schatting 40 km fietsen, grotendeels over de fietsweg Via Rhona, zoals ze deze fietsroute langs de Rhône noemen.
Deze begint al ergens in Zwitserland en gaat helemaal tot zijn uitmonding in de buurt van Marseille.

Als ik alleen fiets neem ik toch liever grote stukken de gewone weg, want die komt door dorpjes.
Je maakt dan meer het normale leven mee.
Alleen maar de rivier zien vind ik ook een beetje saai.

Maar voor Frans, die hier niet zo vaak komt en die niet tegen de onrust en het geluid van auto's kan is dit natuurlijk veel mooier.

Omdat Montélimar waar morgen markt is niet zo ver was had ik ook geen haast .

Ook weer vuurtje gemaakt voor het bereiden van de warme maaltijd.




Hierna komt nog een blogdeel voor vandaag. Daarop het kaartje die de reis tot nu toe laat zien.
Linksboven is Les Costilles, het vertrekpunt, de volgende ster staat bij La Voulte, en de blauwe pijl, daar zijn we nu.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten