maandag 14 september 2020

Al aardig gewend aan de Maas

 Was het gisteren pas het eerste contact met de Maas, vandaag hebben we de rivier al meerdermalen gekruist.

Het was vooral rustig fietsen op wegen met weinig verkeer.

Er was een ontmoeting met Martin uit Bochum. 




Hij was een half jaar onderweg en had veel oostelijke landen aangedaan. Door Corona was hij genoodzaakt lang in Duitsland te blijven. Zijn plannen zijn nu om Spanje in te trekken en eventueel naar Marokko. Wie weet kom ik hem nog wel tegen op een volgende reis.




We zijn nu op het blauwe puntje.         

Iets vergroot zie je ons hier kamperen aan de Maas.




Altijd, de hele dag door, heb ik liedjes in mijn hoofd.

Frans wees me er ooit op dat ik tijdens het eten altijd zat te neuriën. Vindt hij niet altijd prettig. Dus daar let ik nu op dat ik ze inslik als ik het eten inslik. Bij nader inzien blijk ik dus de hele dag door muziek in me te hebben en als ik snachts wakker wordt ook. Niet iedereen schijnt dat te hebben.

Op dit moment, bij schrijven dezes is dat HEIDI, HEIDI,  enz.

Vanmiddag bij een beklimming had ik een marialiedje in mijn hoofd. En wat stond daar op de top?




Zo. het is weer bedtijd, kijken wat de nacht ons brengt.

WELTERUSTEN ALLEMAAL.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten