zondag 20 september 2020

Bij Koos op de koffie en overnachten.

 Vanmorgen na het ontbijt met Ineke togen we naar Koos, die ook in Geleen woont.



Afscheid van Ineke, die even mijn fiets vast mocht houden.



Het poortje uit, op naar Koos.


We zouden bij Koos koffie drinken, maar toen Koos ons ook uitnodigde om te blijven slapen werd dit gretig aangenomen door Frans, die een rustdag goed kon gebruiken.

Hij heeft altijd pijnlijke heupen en daarom deed een warm bad hem erg goed.

Ikzelf ben daarvóór onder de douche geweest, want vooral mijn benen waren zeer aan reiniging toe, zag ik vanmorgen toen ik bij Sjef en Ineke de tent uitstapte.

Vannacht wordt het slapen voor mij iets minder luxe, maar toch wel aardig in mijn stijl: op de grond in de huiskamer.



Iets minder luxe als dit de komende overnachting.


Zo houd ik contact met de aarde en dat vind ik fijn.

Ik zeg  maar zo: "Wie op de grond ligt kan nooit vallen"

Koos is lid van de Franciscaanse beweging.

Ook is hij nogal Frans gericht.

Vertaald wil dit zeggen dat het heil ligt in de rust.




Daar ben ik het mee eens, want het is kwart over elf, tijd voor mij om naar bed te gaan.

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten