dinsdag 3 september 2024

Tournee gestart. De Provence is het plan, maar je weet maar nooit.

 Goedenavond,  bonsoir.
Zoals ik gisteren schreef is het goed om niet te lang te dralen met op de fiets stappen voor een tournee. De ervaring leert dat de eerste helft van september de markten in de Provence nog interessant zijn. Vanmorgen bij het wakker worden had ik het onrustige gevoel dat ik niet thuis wou blijven, maar er was ook nog een plan om met Wineke naar het wolmuseum in St-Pierreville te gaan en dat te combineren met een markt. Maar toen bleek dat zij vandaag en de komende dagen niet kan ben ik begonnen mijn reis voor te bereiden. Dat is altijd heel lastig voor mij. Zoals ik wel eens eerder schreef:



Uitspraak van de dag. 


Ik ben niet goed in  w e g g a a n, maar wel in  w e g   b l i j v e n.



Maar het is gelukt, ik ben onderweg. 
Alleen is de verbinding waar ik kampeer erg slecht.



Het is op 10 kilometer van de marktplaats St-Peray, dat aan de Rhône ligt



Onderweg kijk je mooi het dal in waarachter de Alpen oprijzen 
Op de status van WhatsApp zie je hoe schoon de route is die naar beneden gaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten