maandag 19 april 2021

Het afwerkstucken vereist veel concentratie.

 Vandaag zijn Tom en Mees bezig geweest met de finishing touch van een muur op de chantier van Matthieu bij de bakker.
Dit vereist veel preciezie.






Het was daarom zeer begrijpelijk dat Tom bij thuiskomst toen hij eenmaal zat een " coup de barre" kreeg, wat zo veel wil zeggen als de man met de hamer op bezoek.






Voordat ik naar hen toeging om poolshoogte te nemen over de vorderingen ben ik met het knopen van de hoedband verder gegaan.
Bij terugkomst een aanvang gemaakt met het aan elkaar naaien van de truidelen.
Anneke heeft me speciaal een kaartje gestuurd waarin een stopnaald geplakt was, want die had ik niet meegenomen en ik wist ook niet of die nu met de lockdown in winkels te vinden was.
Deze wordt nu in de strijd geworpen.







Mijn uitstapje was ook bedoeld om hout bij elkaar te scharrelen voor het eetvuur zometeen.

Morgen staat er een grotere tocht op het programma, namelijk naar Montmorillon voor boodschappen.
Voor vanavond is er nog prei vergezeld van wortelen.

Eet smakelijk strakjes en geniet morgen van de zon.
Caramel geeft het voorbeeld.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten