zondag 25 april 2021

Is dit een grap??????

 Tom heeft vanmorgen aardappelen gepoot in een gisteren ontworpen tuintje.
Op de onontgonnen ondergrond(alleen maar gemaaid) heeft hij een laag gemaaid gras als basis gelegd.
Daarop legde hij de aardappelen.
Het geheel werd bedekt met een dikkere laag gemaaid gras.




Het ziet er in ieder geval schattig uit, maar eerlijk gezegd heb ik er mijn twijfels over.
Toch werd het Tom aangeraden door Floriane, de vrouw van Matthieu, zijn collega.
Zij heeft er positieve ervaring mee.
Als het nu één april was had ik het een goede grap gevonden, maar ze bevestigde mij vandaag nog dat het werkt!

Floriane is jarig en we zijn er gedrieën op af gestapt voorzien van de accordeon.
Tom had een cadeautje voor haar meegebracht.



Ze is de kookkunst goed machtig, hoor ik van Tom.
Voor diens verjaardag had ze een heerlijke taart gemaakt, waar ik nog van meegesmuld had, hoewel ik een dag daarna pas arriveerde hier op het terrein.
Hier is ,zo schattig, een zoontje in de weer met aardappelen schillen.




Het huisje vind ik erg knus.
Als het wat rustiger is zal Matthieu me de andere vertrekken laten zien.
Maar alleen al de keuken is bijzonder waar het schilderstuk van Floriane ,met die klok erin,
mooi in past.



Mees is vanmorgen verder gegaan met zijn bas-relief.



De egel komt steeds verder uit het hout.


Intussen is Matthieu hier.
De bedoeling is om straks weer te gaan filmen voor de crowdfunding en proberen het nóg beter te doen dan afgelopen vrijdag.

Eet smakelijk allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten