zondag 11 april 2021

Na regen komt zonneschijn.

 Vandaag lange tijd vrij killetjes in de caravan gezeten met mijn handwerkjes, die beetje bij beetje vorderen.



Het was vannacht flinke regen en overdag was het ook lange tijd nog vrij nat.

Koffie gedronken bij Tom, die lang in zijn bed gebleven is vandaag en later ook nog even van de warmte daar genoten.
Maar toen ineens was de zon er, waar ik nu in zit.

Tom en ik hebben nog even een heidewanddeel in de te maken afscheiding gezet.
Daartoe werd de gisteren beschreven steunpaal in de grond geboord.






We hebben een heidedansje uitgevoerd om het uitgerolde paneel wat rechter te krijgen.



Het geheel daarna vastgemaakt aan een frame.



En zo zijn er nog vele panelen te zetten om wat beschutting te krijgen op het terrein.

Maar de komende week zijn Tom en Mees vooral te vinden op de chantier van Matthieu bij de bakker waar muren gestuct gaan worden.

Ik zie mezelf, met het verwachte mooie weer weer lekker hier blijven, hoewel de gedachte steeds meer opkomt om de stoute schoenen binnenkort aan te trekken en de lockdown te doorbreken door gewoon verder te reizen.

Ze zullen me heus niet doodschieten, en ik kan heel onnozel doen.

Tijd voor de etensbereiding nu.

BONAP.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten