donderdag 22 april 2021

De trui is af.

 De trui is af.
Tenminste.....wat je af noemt.
Maar alle eindjes zitten aan elkaar.
Wel zijn er nog heel veel draadjes in te werken.
Zoals gewoonlijk begin ik met de meest uithangende draden en de kruispunten, dwz daar waar verschillende kleuren aan elkaar gehecht zijn en die uit elkaar kunnen gaan.

Tom was zojuist even fotomodel.




Meestal is het zo dat ik het instopwerk, wat op zich best leuk is, na enkele dagen staak omdat dan de drang om een nieuwe trui te beginnen overheerst.



En er ligt mooie wol klaar, die Tom tweeëneenhalf jaar voor me bewaard had, vanaf de tijd toen ik bij hem in Spanje, bij Sevilla, een stagekamp bijwoonde.




Hier op het terrein was het voor mij weer goed uit te houden vandaag, met de kippen naast me en de nachtegalen als bovenburen.




Rond half zeven arriveerden de harde werkers en ze hadden een cadeautje voor mij.
De wagen was volgeladen met sprokkelhout.
Gevoegd bij het door mij gevondene kunnen we voorlopig vooruit.



Zometeen maar weer gebruik ervan maken om het eten op tafel te krijgen.
We eten wat eerder vandaag want Tom moet nog wat administratie doen met Matthieu vanavond.

BONNE SOIRÉE, oftewel een goede avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten