donderdag 15 april 2021

Ander verkeer, het lijkt wel Roemenië.

 Vanmiddag waande ik me even in Roemenië, waar enkele jaren geleden dit soort verkeer gewoon was.



Ik was op de terugweg van Montmorillon, waar ik boodschappen deed.

Op de heenweg vielen mijn oog en neus op dit plaatje.




Vanmorgen eerst nog weer thuis in het zonnetje wat geknutseld.

Mees en Tom zijn vandaag wat eerder thuis en voor zover ik begrepen heb zijn ze morgen niet op het chantier.

Maar Tom als bezige bij is met Mees hier nog even aan de gang gegaan met het opzetten van de schutting.
Hier legt hij Mees uit hoe je het frame daarvan het best in elkaar kunt schroeven.





In mijn hoofd was het vandaag veel filosoferen over wat ik met de vaccinatie aan moet, die weliswaar ( nog) niet verplicht is, maar die je toch wel min of meer opgedrongen wordt.
Naar voetbalwedstrijden of festivals zie ik me niet gaan, maar het zou vervelend zijn als ik straks op drukke markten alleen maar mag komen met een coronapaspoort op zak.
Dan denk ik, beter misschien om maar te slikken wat voor mezelf helemaal niet hoeft.

Tom gevraagd of ik eventueel met hem in mei mee naar Nederland kan en waarschijnlijk is dat wel te regelen.
Maar zelf wil ik dit nieuwe idee nog even laten rijpen.
Het leven blijft bestaan uit beslissingen nemen.
Regelmatig kom je op een kruispunt, waar je mag kiezen, links of rechts.
Graag laat ik alles tot het laatste moment open.


Zo, nu weer vuurtje stoken.
Tom maakt straks  Mexicaanse kip klaar, vanmiddag in Montmorillon gescoord.

BONAP


Geen opmerkingen:

Een reactie posten