vrijdag 23 april 2021

Iedereen thuis vandaag

 Vandaag is er niet gewerkt aan het huis van de bakker.
Tom en Matthieu moesten hier voorbereidingen treffen.
Ze willen in een kort filmpje laten zien wat de plannen en mogelijkheden zijn op dit terrein en daardoor mensen doen interesseren in het meedoen aan de crowdfunding.
De mensen kunnen kan verder zich verdiepen door op de site flexagone.com te tikken.



De vroegere bedrijfswagen van Tom is tot een waar museumpje omgetoverd.
Er staan onder andere enkele maquettes van ooit gebouwde huizen.



Dit bovenstaande huis heeft een basis van riet op de muren, waarover heen gestuckt is, precies zoals dat nu met sommige muren bij de bakker ook gebeurt.








Wanneer het filmpje er is laat ik het via deze weg weten.

Matthias liet zien dat hij behalve het bouwen ook muzikale kwaliteiten heeft.




Mees was ijverig bezig met zijn bas-relief die een egel tevoorschijn moet toveren.






In Nederland was vandaag het afscheid van veerman Peer.
Er was een hele route gepland waarlangs hij gereden werd.
Deze ging onder andere over de beide ponten waar hij gewerkt heeft.
Mensen mochten op gepaste afstand langs de route plaatsnemen.




Dag Peer!



Ergens op een andere plek op aarde zwaaide ik naar de lucht.

Dag Peer. Maak het goed daarginds.

Zelf was ik vandaag en gisteravond van slag vanwege een bericht van Youfone, mijn provider.
Omdat ik in het buitenland ben heb ik verminderde BYTEkracht.
Mag maar de helft gebruiken van de 16GB van mijn contract. En die zijn bijna op voor april
Een totale verrassing.
En dan moet ik ook binnenkort extra gaan betalen, tenminste als ik in Frankrijk blijf.
Had ik gedacht twee jaar rustig in het systeem te kunnen blijven......
Ik snapte er ook weinig van, maar na navraag aan Ageeth die mij met het contract hielp snap ik het beter 
Na mailen naar Youfone is de innerlijke rust teruggekeerd.

Nou, tijd voor koken weer.
Eet smakelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten