zaterdag 3 april 2021

Mathieu komt met plan.

 Kom net terug van de woonauto van Tom waar we gegeten hebben onder het gezellige gezelschap van Mathieu, de collega van Tom die in het dorp woont en die ik in deze blog soms abusievelijk Mathias noemde.
Hij kwam met het voorstel om woensdagmorgen samen naar Montmorillon te komen en daar muziek te maken op de markt.
Mijn bezwaar dat dat met die lockdown extra problemen met de politie zou geven wuifde hij weg , want hij zegt goede vrienden met de blauwpakken te zijn en dat ze het eerder heel leuk vinden als er wat leven in de brouwerij komt.
Hijzelf neemt dan zijn gitaar mee en gaat ook spelen.
Nou, we zullen zien, denk ik dan maar.

Verder was het vandaag een dag in een wat koudere ambiance, maar wel veel zon.
Ik had zin in kleur en zo ben ik een mega knoopwerk begonnen van achttien draden van elk twaalf ellebooglengtes.
De band die eruit komt moet dan rond een hoed komen.





De tussenstand is nu zo:





Tom en Mees hebben antieke palen de grond in geslagen,  waarmee een schutting wordt gezet tegen de inkijk vanaf de weg.



Fijne paasdagen gewenst met lekkere eitjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten