zondag 23 augustus 2020

Ben ik mezelf?

Vandaag heeft Frans me gevraagd voor hem te poseren.
Portret tekenen is iets wat Frans veel gedaan heeft.
Een hele tijd is het er niet meer van gekomen.
Hij heeft zin om het potlood daartoe weer eens op te pakken en dit was een gelegenheid om er weer in te komen.
Ziehier het resultaat en de vraag is:"Ben ik hier mezelf?





Vanmorgen met Yvon en Olivier naar een rommelmarkt gegaan hier twintig kilometer vandaan.
Niet echt een geweldig goede gelegenheid voor mij om te spelen omdat mijn buren altijd heel vroeg weer naar huis gaan, juist tegen de tijd dat het volk begint te komen en het voor mij gaat lopen.
Maar toch was het weer fijn om wat uitwisseling te hebben gehad en weer betoverde kinderen te hebben meegemaakt.

Morgen nog een keer de lange klimtocht naar St Agrève denk ik.
Weer een zware opdracht die ik mezelf stel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten