maandag 3 augustus 2020

Weer naar markt St Agrève

Vandaag maandag net als vorige week weer naar St Agrève gefietst, wat op het begin van de hoogvlakte ligt.
De blog heeft een nieuwe outlay en ik weet nu niet hoe ik foto's moet verzenden.
Maar zoals je ziet is dat inmiddels toch ontdekt ondanks mijn digibetisme.
De foto is vanaf de plek in St Agrève waar ik mijn fiets neerzette bij aankomst.
Het was toen vijf voor tien en kwart over zeven vanmorgen was thuis het startsein.
Je ziet, meteen reed er al een politieauto van de gendarmerie voorbij en richting markt, die op het einde van die straat, bij de t-splitsing begint.
Waarschijnlijk bevatte deze auto de twee jonge blauwe dames die ik later op de markt een paar keer voorbij zag komen terwijl ze zeer geïnteresseerd mijn spreukenbordjes bekeken.
Ook zag ik ze enkele niet gemaskerde marktbezoekers op hun gebreken aanspreken, zonder ze echter te verbaliseren.
Mijn eigen masker zat alleen maar voor mijn mond, en dat was al benauwend genoeg.
Ze zeiden er niks van.

Het spelen kwam weer moeizaam op gang, ook omdat ik moest wennen aan de lugubere sfeer van al die gemaskerde mensen.
Maar allengs, en vooral na de koffie, kwam ik steeds meer los en begon ik een beetje te wennen aan de nieuwe werkelijkheid.

Het lukte me steeds beter om sfeer te maken, zeker toen LA BAMBA weer eens klonk.

Bij de tweede koffie, na afloop, herontmoeting met Philippe van zondag vorige week in Lamastre op de brocante.
Hij ging nu een fietstocht maken op de hoogvlakte, met een kameraad.
Beide wonen ze in de buurt van de Vogezen, maar Philippe zijn ouders wonen bij Valence in de buurt en daar logeert hij enkele weken.

De terugweg verliep dit keer prima, veel beter dan vorige week.
Dit keer was de heenweg moeilijker.
Ik had nog slaap .

Bij thuiskomst besloot ik mezelf te trakteren op ratatouille.



En nu dus worstelen met de blog omdat de interface vanaf vandaag veranderd is.
Waarom zulke ingewikkelde woorden trouwens.
Weet niet eens wat dat nou weer betekent.....INTERFACE.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten