zondag 16 augustus 2020

Hera overleden.

Hera overleden, lees ik nu
Ik ken haar niet goed maar toch wel.

De werelden kunnen dicht bij elkaar liggen terwijl ze ver weg lijken te zijn.

Een ziel kan ruimte geven, ook aan medezielen die nog op aarde zijn. Meer ruimte dan toen het lichaam er nog was.

"Kom in mijn armen" , zegt ze , en haar armen zijn nu veelomvattend.

Ik ken je niet goed, maar toch ken ik je wel.

Je gaat het mysterie binnen, dat de meesten onder ons nog niet kennen.



Terug van een bezoek met Frans aan mijn buren Henny en Janny.
Ik was klein beetje ongedurig, maar toch niet veel, omdat ik dit verslag nog wilde doen.

Het was namelijk een goed gesprek en dat mag niet geblokkeerd worden.

Vanmorgen gingen Frans en ik met mijn Franse buren Yvon en Olivier naar een jaarmarkt op de Franse hoogvlakte.



Ondanks de regenvoorspelling bleef het in ieder geval vanmorgen droog.
Terwijl de anderen rondkeken begon ik snel te spelen.
Er waren twee uitersten.
Één persoon vroeg gestoord of ik verderop wilde gaan staan, een ander vertelde me dat ik de mooiste attractie was van het hele gebeuren.

Daartussenin over het algemeen positieve reacties, zoals ik gewend ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten