zondag 9 augustus 2020

Een grote wolk bracht soelaas.

Vanmiddag waren mijn Alphense vrienden die hier buren zijn bij mij op de koffie.

Ze werden ook begroet door een aanhankelijke vlinder.




Een prettige bijkomstigheid was dat rond half vier een grote wolk zich onverwachts aandiende.

Daardoor is het een aangename middag geworden, waardoor ik niet meer hoefde te kijken waar de schaduw van de bomen het grootst is, om mijn stoel neer te zetten
Vanmorgen was dat wel anders.

Vandaag dus rustdag en ik denk morgen ook maar, voor zover ik dat nu kan bekijken.

Mijn fietsende vrienden Frans en Hans, die oorspronkelijk met twee anderen naar mij toe aan het fietsen waren en woensdag besloten vanwege de hitte weer rechtsomkeer te maken, zijn nu toch weer deze kant op.
Ik zie ze nog wel arriveren, maar wel met stukken trein .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten