donderdag 20 augustus 2020

Vernoux.

Vandaag dus naar Vernoux weer, nu samen met Frans.
Op de heenweg boos en verdrietig om iemand,  maar bij aankomst was dat toch weer gedeeltelijk gezakt.

Mijn accordeon viel om en toen bleek dat de onderste zeven tonen niet vol klonken.
Maar ondanks dat waren de mensen wel enthousiast naar mij.
Velen zullen het wel niet gemerkt hebben, maar het speelt niet fijn.

Gelukkig trof ik in de pauze Frans, die een schroevendraaier had en zelf bleek ik een tangetje meegenomen te hebben.

Omdat ik het euvel snapte was het probleem toen snel opgelost en kon ik me opmaken voor de tweede ronde.

De derde ronde was op een plek die ik deze zomer nog niet gehad had.
Lekker koel in het straatje naar de kerk.



Hier werd ik goed bezig gehouden door kinderen.




Na bezoek aan de supermarkt wat gegeten op een pleintje en toen via Bouix naar huis.
Ze verwachtten ons.

En zo is weer een dag voorbij die we net afsloten met een heerlijke maaltijd.
Bonen, aardappelen , boter en knoflook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten