vrijdag 7 augustus 2020

Een geluksgevoel overvalt me.

Zo, ter plekke waar ik vandaag wou komen.

Om morgen de markt van Chambon sur Lignon te halen  ben ik tot 2km voor St Agrève gereden tot deze plek die ik al bij voorgaande gelegenheden gebruikt heb.


Zo donker als het hier lijkt was het nog niet. Nu wel.

En toen ik op het bekende plekje de tent weer opzette, overviel mij een geluksgevoel. Ja, dit is mijn leven, dat kamperen, daarin voel ik me thuis.
Het was weer een tijd geleden de vorige keer.

Het is voor vandaag het einde van weer een flinke klim in de avondwarmte na een warme dag thuis, waar de bladverliezende bomen steeds minder beschutting geven.

Een parasol, die een vriendin jaren geleden daar had gelaten gaat geleidelijk de bomen assisteren.




Na een nachtje slapen dus toch gekozen voor dit project.
Het is mogelijk dat er zondag in de buurt een rommelmarkt is waar ik kan spelen, gevolgd door maandag weer de markt van St Agrève en daarna weer het plateau afdalen naar huis.
Maar ik ben oplaadmateriaal vergeten en dan moet ik wel heel erg zuinig gaan doen met deze smartphone.

Dus misschien ook morgen na de markt weer terug naar huis.

Mijn breiwerk ben ik in ieder geval niet vergeten, dus wat dat betreft kon ik zondag de dag rond de tent in een bos ook wel door.
We zullen zien .
Nu zometeen lekker slapen in een stil bos.



Op weg naar boven, nog 3km tot kampeerplek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten