maandag 24 augustus 2020

Ontmoetingen in St Agrève.

De twee laatste maandagmarkten in St Agrève leverden leuke ontmoetingen.
Aan deze verwachting werd vandaag ook weer voldaan.

Toen ik na het spelen de accordeon in de fietstas had opgeborgen dacht ik eens op het plein Wim op te gaan zoeken.
Enkele jaren geleden zijn we samen enkele malen naar de markt gereden, waar hij daar op het plein een plaatsje had.

Maar nu trof ik eerst Anna Clara, een Nederlandse vrouw die samen met haar man al jaren een brocantezaak heeft op vier kilometer van het centrum.

Fijn om haar weer terug te zien, en na haar zag ik Wim die bezig was zijn spulletjes in te pakken.
Zoals gewoonlijk weer heel enthousiast over wat hij met zijn iriscopie, naturopathe, edelstenen bij de mensen teweeg brengt .
Dankbaar dat hij die gave heeft .

Daarna op het terras nog even koffie gedronken.
De cafébaas die ik al 25 jaar ken en 9 jaren geleden ook in Lourdes toevallig ontmoette bood me de koffie aan en vroeg of ik als ik naar Lourdes ging voor hem een weesgegroetje wilde bidden.

Dat zal ik doen, ook al komt Lourdes er bij mij ook niet van dit jaar

Vanavond water we uitgenodigd bij Hennie en Jannie om te komen eten, als dank aan Frans die Jannie vandaag geportretteerd heeft.

De fietstochten van en naar St Agrève verliepen vandaag prima.
Onderweg nog even stilgestaan bij deze ezel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten