vrijdag 14 augustus 2020

Eindelijk wat gaan maaien.

Het werd tijd, vond ik, dat ik eindelijk eens wat anders deed dan puzzelen en breien.
Veel te warm voor al die lichamelijke activiteiten, vond ik tot nu toe.
Het blijft inderdaad maar heet weer elke dag al weken achter elkaar, maar vandaag bedacht ik dat op het eind van de middag daar waar veel te doen is, ook genoeg schaduw verschijnt.
Dus mijn ritme maar eens omgegooid.

Toen het zeven uur was het restant van het eten van gisteren maar opgewarmd en toen kwam er bericht van Wineke en Bruno dat zij nog kwamen koffie drinken.
Bruno gaat morgen voor een week op vakantie en daarna naar Nederland, waar zijn werk op hem wacht.
Dus fijn dat we elkaar nog even konden zien.
Behalve koffie gedronken hebben we ook nog van hun meegebracht vlees en salade gegeten en wat aardappelen erbij gekookt.

Bruno heeft  een topprestatie geleverd, want gisteren heeft ie het dak op zijn zelf in elkaar getimmerd chalet gekregen.




Dit indachtig was voor mij mede een aansporing om ook eens meer de handen uit de mouwen te steken.
Ik ga plaats maken voor ruimte.
Ziehier de hooiberg ontstaan uit mijn gemaaide gras.
De geiten ontbreken nog om het op te eten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten