zondag 4 oktober 2020

Zojuist weer op boot gearriveerd.

 Kwart voor acht, bij het vallen van de avond kon ik weer mijn bootje betreden, na een fietstocht met onder andere een etentje met een vogel.




De kampeerplek waar ik vandaan kwam was iets onder Westervoort op de blauwe stip op de kaart.



Arnhem was nog een half uurtje fietsen.

Al spoedig vielen er een paar flinke buien, die mij niet deerden.
Fietsend in Arnhem langs de Rijnkade bedacht ik dat het leuk was om even bij een zekere Piet aan te gaan die in een woonboot bivakkeert.
Hij was er helaas niet.
Een briefje in zijn brievenbus waar een plas water in stond zal misschien niet meer leesbaar zijn als hij het eruit haalt, maar mijn voornemen is om hem proberen te appen.
Ben benieuwd hoe het met hem gaat. Al jaren elkaar niet meer gezien.

Toen werd het koffie drinken in een zaakje in Oosterbeek, en daarna op Wageningen af gekoerst om, onafgesproken, daar Dick te ontmoeten.
Maar twee kilometer voor Wageningen kwam een luid toeterende auto me tegemoet.
Uit appen bleek dat Dick over vijf minuten een afspraak had.

Maar toen was het tijd om in Wageningen een lekkere frietmaaltijd te eten.
Hier kreeg ik de al eerder vermelde vogel als  tafelgenoot.






En omdat het koopzondag was kon ik nog even spelen.
En na het spelen nog even koffie in de HEMA.
En ondertussen was Dick weer terug van zijn afspraak en kon ik bij hem het huis nog even op stelten zetten.

Hij fietste nog een stuk mee.

Nu moet ik eigenlijk nog eten koken, maar om dat nu nog te doen? Ik denk het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten