dinsdag 13 oktober 2020

Ben ik er klaar voor?

 Zojuist gehoord dat ik mijn mondkapje niet mag vergeten straks in de winkel.
In Frankrijk heb ik de afgelopen zomer daar al veel ervaring mee opgedaan en zelfs met het spelen op markten moest ik hem op.
Daartoe had ik van Frans een rode gekregen, die meer bij de show paste.
Deze ging verloren, maar Hannie heeft voor mij een nieuwe roodwitte gemaakt.
Duidelijk is voor mij dat het dan wel in combinatie met een kleurrijk hoofddeksel moet.



Zonder dat vind ik mezelf meer op een vogelverschrikker lijken of op Dracula.





Maar een vriendin vindt dat ik hier meer de trotsering van de grauwe luchten symboliseer.

Vandaag kwam André voor het eerst sinds het overlijden van Yvonne weer op zijn boot. Niet makkelijk, maar uiteindelijk deed het hem goed. Eenmaal door de zure appel heen gebeten zal deze appel hem weer tot voedsel dienen.

Morgen komt hij weer en dan help ik hem met het winterzeil over zijn jacht te leggen. Bovendien komt het bezoek dat vandaag om drie uur zou komen, maar dat vergeten bleek, morgen op dezelfde tijd.
Een geplande dag voor morgen dus, wat niet bij de aard van dit beestje past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten