woensdag 14 oktober 2020

Gelukkig maar.

 Gelukkig maar dat jij er bent.
Want af en toe gebeuren er rare dingen.
Af en toe weet ik geen raad.
Maar vaak weet jij het wel.

Gelukkig maar ,want als ik even radeloos ben geef jij advies.

Gelukkig maar dat jij er bent
Als een gouden draad.
Wetende dat jij achter me staat, 
Ook al zie ik je niet altijd

Gelukkig maar dat er vriendschap is.
Mijn grootste rijkdom vorm jij met andere vrienden
Samen hebben we alles en kunnen we veel.

Gelukkig maar






Nu wil ik geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar wel liepen ze vandaag pootje te baden .




Zoals het plan, gisteren gemaakt,  hebben André en ik aan het jacht gewerkt  
Het winterzeil moest erop.
We zijn nog niet helemaal klaar.
Morgen verder.

Ook was er een gezellige ontmoeting tussen hem en mijn gast Jacob, die vandaag wel om drie uur op de koffie kwam.

Ook had ik de zenuwen van dit smartphoneapparaat, dat allemaal rare dingen deed. Ik geloof er nu weer wat meer controle over te hebben, dankzij iemand die op zijn beurt weer geïnteresseerd is in de magie van het vuur.
Met vuur omgaan is namelijk weer meer mijn domein.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten