donderdag 22 oktober 2020

Van slag door rare brief.

Een brief van de Franse belastingdienst deed mij steigeren van onbegrip.
Ze willen mijn aangifte over 2019, terwijl ik Nederlander ben.
Maar meteen geantwoord dat ik dat in Nederland al gedaan heb.
Niets voor mij al dat gedoe en hoe komen ze er bij?
De problematiek van hoe een trui te breien is iets wat meer bij mijn competenties behoort.

Vanmorgen even lekker in de zon buiten op mijn terras.





Vanmiddag kwam André en we hebben het buitenzeil met touwtjes vastgemaakt die van de ene naar de andere kant via onderdoor met elkaar verbonden werden.
Dat was wel nodig want de felle wind van gisteren had het zeil niet ongemoeid gelaten.

De laatste dagen zorgen over mijn onderarm die nog steeds ontsteld is van de val op de pont twee weken geleden.
Overdag weinig last maar in bed voel ik hem regelmatig en daardoor slechte doorslaap.
Maar misschien helpt het dat ik er nu over geklaagd heb.

De groetjes van de maan, die nu in samenstand met Jupiter is en door mijn zuidelijke raam tuurt . Jupiter is het puntje iets boven de maan



Oostelijk hangt Mars.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten