donderdag 8 oktober 2020

Wineke onder het mes.

 Gisteravond het bericht gekregen dat Wineke met een acute blindedarmontsteking in het ziekenhuis lag.
Dat hield me vandaag wel bezig, maar haar zoon Bruno en zij zelf houden me wel op de hoogte.
De operatie vanmorgen om elf uur is goed verlopen.

Op mijn bootje binnen was en is het heerlijk genieten van een regendag die , gelukkig, nog maar geen einde krijgt.
In kleurrijke sferen met mijn trui, die zoals mijn fietsreizen vandaag een andere kant op ging dan tot nu toe de bedoeling was.






Het zwart gaat helemaal over in blauw, terwijl ik bezig dacht te zijn met blauwe figuurtjes in een zwarte wereld.



De zwarte doos wordt vervangen door de blauwe.

Zoals toen ik van Oostenrijk naar Kroatië fietste in plaats van naar Frankrijk.
Het blijft voor mezelf ook een verrassing hoe het breiverhaal zich zal gaan ontwikkelen.

Vanmiddag was het ook koffie drinken in Alphen bij Hennie en Jannie, die in Frankrijk buren zijn.

Nu staat het eten weer op de kachel gaar te worden.
Het menu is sperziebonen, aardappelen en boter.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten