donderdag 29 oktober 2020

Een schot in de roos.

 De grote pan met eten van gisteren is nu toch bijna leeg.



Gisteren zelf drie borden op en vandaag dacht ik: Hé, ik fiets even naar André in Lith en neem een bak voor hem mee.

Kwam goed uit, want ik wou toch een keer naar hem toe binnenkort en toevallig had hij voor het avondeten nog niks op het programma staan.
De altijd nuchtere André gebruikte zelfs het woord   i n t u ï t i e  toen we het erover hadden hoe mooi het uitkwam.

Het regent op dit moment, zo tegen de avond, weer gezellig.
Dit keer zal het sfeerbeeld wel niet zo snel omslaan als gisteravond.
Toen dacht ik: "Na regen komt maneschijn".




En in Frankrijk dus inderdaad de lockdown vanaf morgen. De speech van Macron beluisterd op de Franse radio gisteren.
Maar ja, ik ben nu hier. Een en ander houdt voor het hier zijn wel in dat het voorlopig hier blijven wordt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten